آیا شبکه العربیه چنین تصور کرده که مردم ایران و میلیون‌ها مسلمان دوستدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان موضع‌گیری‌های این شبکه را فراموش می‌کنند؟

<>var CC=0; var CommAr=[0];

اندر حکایت شبکه العربیه سخنگو و رسانه اغتشاشگران!

اندر حکایت شبکه العربیه سخنگو و رسانه اغتشاشگران!


خبرگزاری فارس: آیا شبکه العربیه چنین تصور کرده که مردم ایران و میلیون‌ها مسلمان دوستدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان موضع‌گیری‌های این شبکه را فراموش می‌کنند؟



روزگار عجیبی است! در حالی که در یک سوی دنیا یک زن مسلمان مصری در محضر قاضی، دادگاه و نیروهای امنیتی و شاهدان و از جمله فرزند خردسالش و یک موجود مسلمان دیگر که هنوز در رحم مادر است با 18 ضربه چاقو توسط یک متعصب ضد اسلام فقط به جرم داشتن حجاب و ابراز عقیده‌ای که غرب و دنیای دموکراسی ادعا می‌کند، به بدترین وجه به شهادت می‌رسد و همسر وی نیز با گلوله نیروهای امنیتی به شدت زخمی می‌شود، همه ساکتند و در سوی دیگر یک رقاص و خواننده آمریکایی که بارها تغییر جنسیت داده و هنوز زن و مرد بودنش مشخص نیست، می‌میرد. آن یکی را نه شبکه‌های غربی می‌بینند و درباره‌اش می‌نویسند و نه شبکه‌های عربی و اسلامی.
اگر شبکه‌های غربی به پوشش وسیع اخبار لحظه به لحظه مرگ و دفن این خواننده می‌پردازند حرجی بر آنان نیست، اما یک شبکه تلویزیونی که با هزینه عربستان سعودی و خادم الحرمین الشریفین تغذیه و اداره می‌شود در پوشش خبرهای لحظه به لحظه مرگ و دفن و داستان‌های جانبی مربوط به مایکل جکسون سنگ تمام می‌گذارد و از شخصیت وی تجلیل کرده و با پخش مستقیم مراسم وداع با پیکر این خواننده آمریکایی، از وی به عنوان هنرمند بسیار بزرگ تجلیل می‌کند و با پخش مستقیم و طولانی مراسم تشییع پیکر وی در ارتباط مستقیمی با پایتخت‌های کشورهای عربی، مایکل جکسون را چهره‌ای فرهنگی و هنری برمی‌شمرد که خدمات بسیاری به موسیقی جهان کرده است.
این شبکه خبری با حضور در جمع برخی از هنرمندان موسیقی عربستان، به تجلیل از این نماد دستگاه فرهنگی و تبلیغاتی غرب و آمریکا پرداخت و بدون اشاره به روابط ناهنجار این فرد، از جمله تغییر جنسیت وی و اتهام تعرضش به چند کودک، ساعت‌ها اخبار گوناگون از وی پخش کرد و دریغ از مصاحبه و پوشش خبری و محکومیت اقدام جنایتکارانه یک آلمانی متعصب غربی علیه یک زن مسلمان و محجبه مصری!
واقعاً شبکه العربیه را چه شده است؟
این شبکه تلویزیونی در جریان حوادث اخیر ایران پس از انتخابات نیز به عنوان یک سخنگو و رسانه اغتشاشگران عمل کرد و با پخش شایعات، دروغ و مصاحبه با افراد معلوم الحال و اغتشاشگر و منافقین و مخالفین نظام به شدت در تهییج افکار عمومی جامعه نقش داشت و در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران صراحتاً دخالت کرد و جالب اینکه از ارزش‌ها و هنجارهایی حرف می‌زد که اصلاً در کشورهای عربی وجود ندارند مانند دموکراسی و انتخابات و...! یاللعجب!
در جنگ 33 روزه این شبکه از کافه‌های مسیحیان بیروت گزارش پخش می‌کرد و می‌خواست وانمود کند این جنگ را شیعیان ایجاد کرده‌اند و مسیحیان حوصله این جنگ را ندارند و در دنیای متمدن خود مشغول خوشگذرانی‌اند! در درگیری‌های بعدی در لبنان هم واژه انقلاب و کودتای حزب‌الله را به کار می‌برد تا مردم لبنان را علیه حزب‌الله تحریک کند.
آیا العربیه و آقای «عبدالرحمن الراشد» چنین تصور کرده‌اند که مردم ایران و میلیون‌ها مسلمان دوستدار جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان موضع‌گیری‌های وی و همکارانش در آن شبکه و روزنامه‌های وابسته مانند الشرق‌الاوسط و کاریکاتورهای موهن آنان از رهبری نظام و جمهوری اسلامی ایران را فراموش می‌کنند؟ یا اینکه ایران قدرتمند و ابرقدرت منطقه‌ای و قدرت بین‌المللی که غرب را به تسلیم واداشته از برخورد مشابه با آنان عاجز است؟
هرگز چنین نیست؛ جمهوری اسلامی ایران به این اهانت‌ها پاسخ نداده چون به دنبال وحدت مسلمین است وگرنه همه را محاسبه کرده است و به این شبکه و آقای عبدالرحمن الراشد و سایر قلم به دستان مسلمان و روزنامه‌های عربی توصیه می‌کنیم در دام صهیونیست‌ها گرفتار نشوند.
فتح‌الله توسلی - کارشناس خاورمیانه