گوگل و یاهو از جمله بزرگ‌ترین موتورهای جستجوی اینترنتی در اقدامی غیر اخلاقی تصاویر مربوط به بانوی محقق مصری "مروه الشربینی " را که در دادگاهی در آْلمان شهید شد، حذف کردند .

موتورهای جستجوی سایت‌های بزرگ گوگل و یاهو دسترسی آزاد به اطلاعات عکس‌های شهیده حجاب را که چهره واقعی دموکراسی پنهان شده غرب بر پشت نقاب‌ها را آشکار ساخت، در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهد .

بنا بر این گزارش، حتی اگر نام این شهیده مسلمان را در این سایت‌ها به زبان‌های مختلف فارسی، عربی و انگلیسی جستجو کنید، باز هم تصویری نشان نمی‌دهد در حالی که چند روز پیش هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت .
 
مروه الشربینی چهارشنبه دو هفته پیش در دادگاه "لوندس کریچ " در شهر "درسدن "شرق آلمان به دست یک آلمانی 28ساله به نام "الکس دبلیو " کشته شد .

فرد آْلمانی که محکوم به پرداخت 750 یورو محکوم شده بود، در دادگاه استیناف خود با 18ضربه چاقو این زن مسلمان را که سه ماه از دوران بارداریش گذشته بود را به شهادت رساند و شوهر وی نیز که قصد دفاع از همسرش را داشت با تیراندازی نیروهای امنیتی دادگاه نیز زخمی شد .

در حالی که اروپایی‌ها درباره آزادی و پذیرش دیگران سخن می‌گویند و درباره خطر نژادپرستی و فرقه‌گرایی در کشورهای جهان سوم حرف می‌زنند، همچنین هنگامی که درباره سخنرانی‌های کینه‌جویانه و ضد یهودیت هشدار می‌دهند، ما نژادپرستی، تبعیض و سخنرانی‌های کینه‌ورزانه را که وجهه قانونی نیز یافته‌اند را در فرانسه، ایتالیا، هلند، آلمان، اتریش، دانمارک و دیگر کشورهای دموکراتیک می‌شنویم .

غیبت داستان مروه الشربینی از جریان عمومی رسانه‌های غربی و کوتاهی درباره آغاز بحث در مورد خطر فوری نژادپرستی ضد مسلمانان نشان از عمق مشکل داشته و آینده‌ای تاریک برای مسلمانان در اروپا را ترسیم می‌کند، زنی مانند ندا آقا سلطان فقط هنگامی در داستان‌های خبری رسانه‌های غربی جلوه پیدا می‌کند که به این جریان خبری آنها که اسلام یک خطر برای آزادی است کمکی کند، حال آنکه کشته شدن مروه در رسانه‌های خبری غرب بازتابی نداشت و بسیاری آن را یک داستان غم‌انگیز شخصی توصیف کردند .

حال با حذف تصاویر مربوط به این زن مسلمان در بزرگ‌ترین سایت‌های جستجوی گوگل و یاهو، به جرئت می‌توان گفت که شعار دموکراسی، حقوق بشر، حقوق زن و غیره فقط ابزارهایی برای رسیدن به منافع غرب به شمار می روند .