معاون امور آموزش و پژوهش مرکز امور زنان و جوانان ریاست جمهوری گفت: قاتل این زن محجبه با یک آلت قتاله به راحتی وارد دادگاه شده است بنابراین باید متوجه شویم که این فرد از جانب دولت آلمان مأموریتی برای این عمل داشته است.


زهرا سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص شهادت مروه‌ الشربینی اظهار داشت: شهادت این بانوی شهیده مربوط به یک کشور و فرد نیست بلکه تمام کشورهای اسلامی در برابر کشته شدن این مادر مسئول هستند.
معاون امور آموزش و پژوهش مرکز امور زنان و جوانان ریاست جمهوری ادامه داد: باید دولت آلمان را زیر سئوال برد و از او دلیل این فاجعه را خواستار شد.
وی افزود: قاتل این زن محجبه با یک آلت قتاله به راحتی وارد دادگاه شده است بنابراین باید متوجه شویم که این فرد از جانب دولت آلمان مأموریتی برای این عمل داشته است.
وی اضافه کرد: مجامع بین‌المللی باید دلیل این فاجعه را از آلمان سئوال کنند تا بدانیم به چه دلیلی مادری محجبه را به قتل رسانده‌اند.
سجادی گفت: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی اعتراضی نکردند؛ حتی مصر که باید با این فاجعه برخورد می‌کرد جرأت اعتراض ندارد.
وی اظهار داشت: در هنگام جنگ غزه مصر عاملی برای ورود صهیونیست به غزه و فجایع آن بود؛ حتی یک بار اجازه مدافعت از حقوق مسلمانان را نداشتند.
معاون امور آموزش و پژوهش مرکز امور زنان و جوانان ریاست جمهوری بیان داشت: کشورهایی که برای شهادت این بانوی شهیده صحبتی ندارند در مقابل غرب خودباخته هستند و از آنها رعبی در وجود خود دارند.
سجادی عنوان کرد: تنها ایران و چند کشور دیگر با این فاجعه عظیم برخورد کرده‌اند؛ ایران مطابق دستور اسلام عمل کرده است، میان خود و مسلمانی دیگر رحمت و دوستی داشته‌ و در مقابل دشمنان ایستاده است