حقوق بشر از نگاه غربی ها یعنی کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه به قیمت تامین امنیت اسرائیل! یعنی دخالت در امور کشورهای مستقل و آزاد! یعنی منع تحصیل و محرومیت برای دختران محجبه در فرانسه!حقوق زنان یعنی کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان و تحمیل آن به کشورها! یعنی اهدا جایزه نوبل به زنان خود فروخته و میهن فروخته ای که بلندگوی فمینیست های صهیونیستی هستند! که به استضعاف کشیده شدن زنان، آزادی سقط جنین، تزلزل خانواده و لزبی گری (همجنس گرایی) کمترین ثمرات آن هستند!
زهرا سلطانی، دانشجوی دانشگاه تهران

از آن زمان که واژه هایی چون کشورهای توسعه یافته و صنعتی و در مقابل در حال توسعه و جهان سومی به فرهنگ لغات بشر اضافه شد , اکثریت به نوعی دنبال پی بردن به تفاوت بین این کشورها از نظر سیاسی, اقتصادی , علمی و فرهنگی بوده اند.

یکی از مهم‌ترین ابزارها که به بیان این تفاوت ها می پردازد علاوه بر کتاب ها و مقاله ها ,رسانه های سمعی- بصری هستند که صاحبانشان اغلب کشورهای پیشرفته صنعتی هستند. اما آنچه که این رسانه ها همواره نشان داده اند علاوه بر رشد و پیشرفت و رفاه همه جانبه مردم در کشورهای توسعه یافته، توضیح و تفسیر واژگانی چون آزادی، حقوق بشر و دموکراسی دراین کشورهاست.

رسانه ها همواره سعی کردند با مدیریت افکار عمومی دنیا، به گونه ای القا کنند که گویا بهشتی جز امریکا، انگلیس و ایادی آنان در روی این کره خاکی وجود ندارد و تنها راه نجات کشورهای جهان سوم - که مولود اصلی سیاست های ممالک صنعتی هستند- سرسپردگی محض در مقابل آنان و کپی برداری از نسخه ای است که کشورهای پیشرفته غربی برایشان می پیچند.

در این میان هر کشوری که بخواهد با اتکا به اراده و توان ملتش در راه پیشرفت و تعالی گام بردارد و تسلیم بی چون و چرای سیاست های استعماری آنها نشود از سوی سران کشورهای غربی و از تریبون رسانه های متعلق به آنان مورد شدیدترین هجمه های روانی و تحریم های سیاسی , اقتصادی و علمی قرار می گیرد. از طرفی سران کشورهای غربی برای تحقق مطامع سلطه جویانه شان در کشورهایی که زیر بار خواسته های نامشروع آنان نمی روند از هر حادثه ای در این کشورها بهره برداری کرده و و برای جلب نظر مردم در آن کشورها قیافه دایه مهربانتر از مادر را به خود می گیرند!

یکی از این وقایع، قتل مشکوک یکی از هموطنانمان خانم آقاسلطان بود. حادثه ای که به زعم بسیاری, پروژه طراحی شده از سوی همان کسانی بود که آنسوی مرزها بر طبل حقوق بشر و نقض آن در ایران می کوبیدند.بسیاری از سران امریکایی و اروپایی هنوز چند ساعتی از این حادثه تلخ نگذشته بود به خود اجازه اظهارنظر در مورد این واقعه را داده و به این بهانه جمهوری اسلامی را همچون گذشته متهم به جنایت و نقض حقوق انسان ها علی الخصوص زنان کردند . از جمله کسانی که در این باره به شدت ابراز نگرانی کرد خانم مرکل صدر اعظم آلمان ها بود, وی برای عقب نماندن از قافله اربابان گستاخ انگلیسی و امریکایی , از هر محفلی برای بیان نظرات دلسوزانه! خود درباره وضعیت نامطلوب! حقوق بشر و زنان در جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

اما آنچه که همیشه در ذهن مردم و ملت‌های آزاده نقش می بندد تناقض های رفتاری و گفتاری موجود در اعمال و موضع گیری های سران غربی و رسانه های صهیونیستی وابسته به آنان است.

اینکه قتل خانم آقا سلطان ظرف کمتز از 24 ساعت نقل محافل و خبر اول رسانه های غربی می شود و همه آنهایی که خود مسببش بودند در امریکا , انگلیس , آلمان , فرانسه و امثالهم احساسات بشردوستانه شان غلیان می کند اما در مقابل جنایت وحشیانه نژادپرست آلمانی و شهادت زن مسلمان محجبه در دادگاهی در آلمان مهر سکوت بر لبهایشان نقش می بندد , از جمله این تناقضات است. چه می شود که خانم مرکل در مورد حادثه ای در خارج از سرزمینش این گونه به تکاپو می افتد اما درباره شهیده مظلوم خانم الشربینی صدایی از او و همه مدعیان دفاع از بشریت بلند نمی شود.

معنای حقوق بشر، آزادی و دفاع از حقوق زنان را در لابه لای این تناقض ها به خوبی می توان فهمید.حقوق بشر از نگاه غربی ها یعنی کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه به قیمت تامین امنیت اسرائیل! یعنی کلکسیون جنایت ها در هیروشیما و ناکازاکی، عراق، افغانستان، لبنان، گوانتانامو، ابوغریب و...!
آزادی امریکایی و انگلیسی یعنی دخالت در امور کشورهای مستقل و آزاد! یعنی منع تحصیل و محرومیت برای دختران محجبه در فرانسه!
حقوق زنان یعنی کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان و تحمیل آن به کشورها! یعنی اهدا جایزه نوبل به زنان خود فروخته و میهن فرخته ای که بلندگوی فمینیست های صهیونیستی هستند! که به استضعاف کشیده شدن زنان، آزادی سقط جنین، تزلزل خانواده و لزبی گری (همجنس گرایی) کمترین ثمرات آن هستند!

به راستی چگونه می توان پایان تاریخ را آمریکا دانست و مدینه فاضله را در رسانه ها و نظرات فلاسفه غرب جست و جو کرد اما چشم به روی تمام این تناقض ها بست