سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دخترک آدامس فروش

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/8 12:43 عصر

دخترک بر خلاف همیشه که به هر رهگذری می رسید،

آستین لباس او را می کشید تا یک بسته آدامس به او بفروشد.

این بار رو به روی زنی که روی صندلی پارک نشسته و نوزادش

 را در آغوش گرفته،ایستاده بود و او را نگاه می کرد.

گاه گاهی که زن به نوزاد لبخنند می زد،لب های دخترک نیز

 بی اختیار از هم باز می شد.

مدتی گذشت،دخترک از جعبه بسته ای برداشت و جلو روی

زن گرفت.

زن رو به سمت دیگری کرد:برو بچه،آدامس نمی خوام.

دخترک گفت:بگیر.پولی نیست.

http://soheilmirzaee.blogfa.com/

من دخترک را همان جا رها کردم

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/8 12:40 عصر

دو راهب که مراحلی از سیر و سلوک را گذرانده بودند و از دیاری به دیار دیگر سفر میکردند سر راه خود دختری را دیدند که در کنار رودخانه ایستاده بود و تردید داشت که از آن بگذرد.

وقتی راهبان نزدیک رودخانه رسیدند دخترک از آنها تقاضای کمک کرد. یکی از راهبان بلادرنگ دختر را برداشت و از رودخانه گذراند.

راهبان به راه خود ادامه دادند و مسافتی طولانی را پیمودند تا به مقصد رسیدند.

در همین هنگام راهب دوم که ساعت ها سکوت کرده بود خطاب به همراه خود گفت: " دوست عزیز، ما راهبان نباید به زنان نزدیک شویم. تماس با آنها برخلاف عقاید و مقررات مکتب ماست. در صورتیکه تو دخترک را بغل کردی و از رودخانه عبور دادی.

راهب اولی با خونسردی و با حالتی بی تفاوت پاسخ داد: "من دخترک را همان جا رها کردم ولی تو هنوز به آن چسبیده ای و آن را رها نمیکنی."

بد لباسترین سران کشورهای دنیا

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/4 12:7 عصر

فردانیوز: از لباس‌ خاص خاکی رنگ کیم یونگ ایل تا کت 4 جیب مائو، بعضی از سران کشورها با لباس‌های منحصر به فردی که به تن می کنند، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند و حتی موجب بوجود آمدن یک "مد" جدید در کشورهای خود شده اند.

مجله "تایم" در شماره اخیر خود ضمن بررسی مساله فوق، 7 نفر از آنها را به عنوان بد لباس‌ترین سران کشورهای دنیا معرفی کرده‌است:
ادامه مطلب...

دخترقهرمانی که پسر از کار درآمد؟

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/4 11:54 صبح

آزمایش های پزشکی نشان داده سطح هورمون مردانه تستسترون در خون کستر سمنیا، دونده اهل آفریقای جنوبی سه برابر بیشتر از میزان متوسط در زنان است.

خبرنگار بی بی سی متوجه شده است این آزمایش ها چند ساعت پیش از شرکت خانم سمنیا در مسابقه دو ??? متر زنان جهان در برلین که با پیروزی جنجال برانگیز او تمام شد، انجام شده بودند.

این در حالی است که به رغم جنجال به وجود آمده درباره جنسیت کستر سمنیا که هجده سال سن دارد، او روز سه شنبه به کشورش بازگشت و با استقبال گرم هموطنانش مواجه شد.

خانم سمنیا مسافت مسابقه را در زمان یک دقیقه و ?? ثانیه و ?? صدم ثانیه و بیش از دو و نیم ثانیه جلوتر از نزدیکترین رقیب خود به پایان برد.
ادامه مطلب...

اختلال حواس کروبی

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/2 12:35 عصر

در حالی که امروز حمید کاتوزیان عضو کمیته‌ مجلس برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، خبر داد که کروبی هنوز مستنداتش را در خصوص ادعای تجاوز به زندانیان ارائه نداده، اما با اظهار نظر پزشک معالج مهدی کروبی در خصوص وضعیت وی به نظر می‌رسد که دیگر نیازی به ارائه سند از سوی کروبی نباشد.

دکتر "م" پزشک معالج مهدی کروبی اخیراً فاش کرده که شیخ اصلاحات از 16 ماه قبل دچار اختلال حواس شده است.ادامه مطلب...

تشخیص اسکناس تقلبی

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/2 12:31 عصر

بانک مرکزی ایران درخصوص مشخصات امنیتی اسکناس و ایران‌چک اعلام کرده است: مشخصات امنیتی و قابل‌بررسی اسکناس و ایران چک به شما کمک می‌کند تا به راحتی اسکناس‌های واقعی را از موارد تقلبی و جعلی آنها تشخیص دهید. در اسکناس‌های صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود دارد که تشخیص آنها با اندکی دقت برای شما آسان خواهد بود. در بیشتر موارد بهتر است به یک خصیصه اکتفا نکنید، بلکه موارد بیشتری را جهت حصول اطمینان بیشتر بررسی نمایید.ادامه مطلب...

ازدواج موقّت، واقعیت‏ها و راهکارها3

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/1 11:26 صبح

[ازدواج موقت به رغم تردیدناپذیرى آن از نگاه فقه شیعه، یکى از موضوعاتى است که دست‏کم در دهه‏هاى اخیر از بُعد اجتماعى فرهنگى یکى از مسائل چالش‏انگیز بوده است و به رغم خوددارى‏هایى که در اصل طرح آن به ویژه از سوى متولیان اجتماعى وجود داشته اما عطف توجه اذهان زیادى شده و مباحث قابل توجهى را نیز به خود اختصاص داده است. و همچنان پرونده‏اى مفتوح است که از منظر اجتماعى و نیز فرهنگى اما و اگرهاى زیادى در باره آن وجود دارد و گاه اساساً طرح آن را به ویژه اگر با نگاهى کاملاً مثبت و مطلق به آن نگریسته شود دچار مشکل مى‏کندادامه مطلب...

ازدواج موقّت، واقعیت‏ها و راهکارها2

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/1 11:25 صبح

ازدواج موقت به رغم تردیدناپذیرى آن از نگاه فقه شیعه، یکى از موضوعاتى است که دست‏کم در دهه‏هاى اخیر از بُعد اجتماعى فرهنگى یکى از مسائل چالش‏انگیز بوده است و به رغم خوددارى‏هایى که در اصل طرح آن به ویژه از سوى متولیان اجتماعى وجود داشته اما عطف توجه اذهان زیادى شده و مباحث قابل توجهى را نیز به خود اختصاص داده است. و همچنان پرونده‏اى مفتوح است که از منظر اجتماعى و نیز فرهنگى اما و اگرهاى زیادى در باره آن وجود دارد و گاه اساساً طرح آن را به ویژه اگر با نگاهى کاملاً مثبت و مطلق به آن نگریسته شود دچار مشکل مى‏کندادامه مطلب...

ازدواج موقّت، واقعیت‏ها و راهکارها1

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/1 11:22 صبح

ازدواج موقت به رغم تردیدناپذیرى آن از نگاه فقه شیعه، یکى از موضوعاتى است که دست‏کم در دهه‏هاى اخیر از بُعد اجتماعى فرهنگى یکى از مسائل چالش‏انگیز بوده است و به رغم خوددارى‏هایى که در اصل طرح آن به ویژه از سوى متولیان اجتماعى وجود داشته اما عطف توجه اذهان زیادى شده و مباحث قابل توجهى را نیز به خود اختصاص داده است. و همچنان پرونده‏اى مفتوح است که از منظر اجتماعى و نیز فرهنگى اما و اگرهاى زیادى در باره آن وجود دارد و گاه اساساً طرح آن را به ویژه اگر با نگاهى کاملاً مثبت و مطلق به آن نگریسته شود دچار مشکل مى‏کند.ادامه مطلب...

ازدواج موقت، حکمتها و ضرورتها

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/6/1 11:9 صبح

در این نوشتار، به دو مسئله مهم درباره ازدواج موقت مى‏پردازیم: نخست چیستى و ماهیت این نوع پیوند زناشویى را بررسى مى‏کنیم و سپس ضرورتهاى آن را یادآور مى‏شویم. 
چیستى و چرایى عقد متعه یا همان ازدواج موقت را از چند منظر مى‏توان بررسى کرد؛ از چشم‏اندازهاى جامعه‏شناختى گرفته تا نگاه شریعتمدارانه. اما در این مختصر، کوشیده‏ایم بیشتر از زوایاى شرعى و اجتماعى به این مسئله بنگریم. به هر روى، در بخش نخست درباره ماهیت شرعى و آثار اجتماعى ازدواج موقت سخن خواهیم گفت و سپس درباره ضرورتهاى روان‏شناختى و اجتماعى آن بحث مى‏کنیم. ادامه مطلب...

<      1   2   3      >