در ادامه تحقیقات گسترده ما در زمینه دیکتاتوری در زمین ما به رفتارهای جالبی در نوع انسان ها پی بردیم.دیکتاتور به فردی گفته میشود که جز خودش کسی را قبول ندارد.به طور مثال اگر الان روز باشد و او بگوید شب است شما هم باید بگوئی شب است که خوشبختانه چون در سیاره ما همواره شب میباشد ما از این مدل دیکتاتوری بی بهره مانده ایم.

اگر بخواهم چند نمونه دیکتاتوری را برایتان بیان کنم میتوانم به گروه موسوم به " جنبش سبز " اشاره کنم.

چند روز پیش که طبق معمول هر روز برای دیدن اخبار زمین سایت " انصار نیوز " را باز کردم متوجه شدم این سایت هک شده است !! در پی تحقیقات گسترده اینجانب و سرهنگ ناهید کاشف به عمل آمد این کار توسط سران جنبش سبز انجام گرفته است.شاید در وهله اول این مورد از نظر شما بسیار بی اهمیت باشد.

ولی جالب است بدانید شعار این افراد " آزادی بیان " ، " زنده باد مخالف من " و. . . میباشد که شخصی به اسم محمد خاتمی اینگونه شعارها را در اذهان جوان برخی انسان های ساده لوح قرار داد.

حال ما در حال بررسی مجدد این موضوع هستیم که چطور مدعیان آزادی،یک سایت خبری را برای خفه کردن صدایش هک میکنند و در عین حال شعار های پوپولیستی در حمایت از آزادی بیان و تنوع فکر و اندیشه مطرح میکنند.

این افراد که حتی تحمل دیدن چند خط مخالف خود را نداشتند چه برسد به شنیدن آن ( !!؟) در حین شعار آزادی بیان با افتخار نام خود را به عنوان " هکر " های این سایت معرفی کردند و اصلا فکر نکردند که دیگر هزار چادر مثل لیدر دانشجوئیشان هم نمی تواند گند دروغ بودن این ادعای آن ها را بپوشاند.

اینک برای ما تا حدودی روشن شده که حتی ریزش این افراد به کف خیابان ها هم به بهانه تقلب نبوده و این به همین روح پرورش یافته دیکتاتوری برمیگردد که در این افراد سازماندهی شده است.به عنوان مثال در زمین وقتی مردم به موسوی نه گفتند با تحریک او برخی افراد که هنوز فرهنگ دموکراسی را درک نکرده اند در اقدامی عجیب با چوب و چماق به خیابان ها میریزند و به زور خودشان را به مردم میچسبانند و میگویند " ما میدانیم مردم ما را می خواهند.مخالفان ما عمدا آرای ما را خط خطی کرده اند تا عشق مردم به ما را پنهان نگه دارند !! "

اما این تنها بخش کوتاهی از دیکتاتوری های اقلیت هائی در زمین بود.به طور مثال اینها چند روز پیش در اقدامی عجیب تر عکس امام خمینی (ره) بنیان گذار بزرگ ایران و رهبر استقلال طلب ایران و کسی که پس از سال ها ایران را از زیر پرچم آمریکا و انگلیس و. . . نجات داد به آتش کشیدند تا بار دیگر ادعاهای صادقانه خود را نشان دهند.

راستی چندی پیش فیلمی با عنوان " اخراجی ها " به کارگردانی مسعود دهنمکی برایتان فرستاده بودم که شما بسیار از دیدن این فیلم خرسند شده بودید.

متاسفانه این افراد به وبلاگ این کارگردان هنری هم رحم نکرده بودند و سابقا وبلاگ شخصی ایشان را هم هک کرده بودند تا باز هم نشان دهند چقدر در دموکراسی و آزادی بیان از ما پائین تر هستند !

برای تحقیقات بیشتر یک عدد " موسوی " همراه نامه پیوست میگردد.

گل سرخ و سفید و لوله لوله ، فراموشم نکن زرگ کوتوله !

تماس فرت !