سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنان در حکومت امام زمان(عج)

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/17 12:7 عصر

امروز بانوان همانند بسیاری از مردم به آینده می‏اندیشند؛ به یک انقلاب جهانی و یک حکومت موعود، که چگونه در برابر قدرتهای بزرگ غلبه پیدا می‏کند! آیا برنامه‏های اوچیست؟ چه کسانی با او همکاری می‏کنند و زنان در آن زمان چه نقشی دارند؟ دشمنانش چه کسانی‏اند و راز و رمز موفقیتش در گرو چیست؟

هفت راه برای شناسایی معتادان حرفه ای

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/14 10:54 صبح

کارشناسان علوم رفتاری، متخصصان روانپزشکی و روانشناسان بالینی هفت معیار را به صورت جهانی به عنوان ملاک برای تفکیک افراد مصرف کننده تفننی یا داری سوء مصرف مواد مخدر از مصرف کننده های حرفه ای اعلام کرده اند.
عضو اتاق فکر ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار مهر با عنوان این مطلب گفت : شناخت معتادان حرفه ای و دائم و تفکیک میان آنها و افرادی که دچار سوء مصرف مواد مخدر هستند و یا به صورت تفننی مواد مصرف می کنند به لحاظ نحوه مواجه و رفتار با آنها اهمیت بسیار زیادی دارد.
دکتر فرهاد طارمیان افزود : نباید فراموش کنیم که هیچ فردی به یکباره به مواد مخدر معتاد یا وابسته نمی شود بلکه به صورت تدریجی در طی یک مسیری که شروع آن به احتمال زیاد با مصرف تفننی بوده آغاز شده است اما با این همه در انتهای این مسیر همه افراد معتاد یکسری علائم و مشخصات واحدی دارند.
هیچ فردی به یکباره به مواد مخدر معتاد نمی شود بلکه به صورت تدریجی طی یک مسیری که شروع آن با مصرف تفننی بوده آغاز شده اما در انتهای این مسیر همه افراد معتاد علائم مشترکی دارندادامه مطلب...

CNN:فرق بین اذان و قرآن

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/13 12:59 عصر

مجری رادیو آمریکا پس ازپخش تلاوت قرآن درابتدای مراسم تنفیذریاست جمهوری محمود احمدی نژادگفت:پس ازاقامه اذان جمعیت چندصدنفری حاضر در مراسم به نشانه حمایت از تنفیذ احمدی نژاد شعاردادندکه این گفته وی بیانگر این است که گردانندگان این رادیو فرق بین اذان و قرآن رانمی دانند

سرنخ هایی تازه از قتل ندا آقا سلطان

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/11 2:53 عصر

گذشت چندین روز از واقعه کشته شدن ندا آقا سلطان ابعاد تازه ای از این ماجرا را روشن ساخت.

 یکی از وابستگان به ستادهای میرحسین موسوی به تازگی طی تماس هایی که با برخی ارگان های  مسئول برقرار کرده از نیت شوم برخی جریانات افراطی سیاسی برای انجام اقدامات و برنامه های ضد امنیت ملی خبر داده و در این پروسه از تلاش برای تجهیز و تسلیح افراد خرابکار خبر داده است.

 پس از این تماس، نیروهای مسئول بلافاصله وارد عمل شده و با انجام عملیات ویژه موفق شدند راننده و سرنشین یک خودرو پراید را دستگیر و از آنان یک کیسه پول حامل 10 میلیون تومان و اسلحه کشف کنند. 

جالب اینکه از دستگیرشدگان آدرس یک دستگاه خودرو حامل مقادیر قابل توجهی اسلحه و مهمات به دست آمد که پس از شناسایی خودرو مذکور معلوم شد سلاح های درون صندوق عقب آن از نوعی هستند که ندا آقاسلطان با آن کشته شده است. 


سنگین ترین قبض برق خانگی صادر شد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/11 2:38 عصر

این قبض به مبلغ 77 میلیون و 376 هزار ریال در تاریخ هفتم تیرماه برای یک واحد مسکونی با 120 متر مربع زیربنا صادر شده است و صاحب آن تا چهاردهم مرداد ماه فرصت دارد این مبلغ را به اداره برق بپردازد.
این درحالیست که صاحبخانه کارمند است و در مدت شبانه روزکمتر از ده ساعت در خانه و تمام لامپهای مصرفی خانه نیزکم مصرف است و به جز یخچال و فریزر از دیگر وسایل برقی به ندرت استفاده می شود.
جالبتر اینکه شماره کنتور قبلی این خانه 26 هزار739 و شماره فعلی 25 هزار و 634 است.

رواج خودفروشی دختران اسرائیلی

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/11 2:38 عصر

پدیده غیراخلاقی جدید در شهر "حیفاء " در فلسطین اشغالی یکی دیگر از نشانه‌های جامعه فاقد اخلاق رژیم صهیونیستی است که پس از نفوذ در طبقه نخبگان و قشر سیاسی، نشان دهنده عمق یافتن پدیده‌های غیراخلاقی در جامعه صهیونیست‌هاست .

رسانه صهیونیستی "معاریو " گزارش داد که بسیاری از دختران زیر 14سال [صهیونیست] شب‌ها و روزها را به امید به دست آوردن یک نخ سیگار یا یک عدد قرص مخدر از نوع "اکستازی " در محلات و خیابان‌های شهر حیفاء در سر می‌گذرانند .

روزنامه معاریو اذعان می‌کند که این پدیده کاملا در این شهر مشهود شده است. بسیاری از دختران با لباس‌هایی ظاهر می‌شوند که این پدیده در آنان قابل تشخیص نیست ولی زمانیکه از نزدیک با آنان صحبت شود، روشن می‌شود که آنان کاملا از مسائل مواد مخدر، مشروبات الکلی و انواع قرص‌های روانگردان و همچنین نرخ‌های آن باخبرند .

بنا بر این گزارش، موضوع غافلگیرکننده این است که سن این دختران در اغلب موارد از 14سال بیشتر نیست و گاه برخی از این دختران 12 ساله هستند .

مقایسه آمار برترینهای کنکور87 و 88

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/10 9:53 صبح

بررسی 10 نفر اول گروه ریاضی نشان می دهد که تمام 10 نفر پسر هستند و این در حالی است که بررسی در گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم تحربی دختران با 6 نفر برگزیده از پسران پیش افتاده اند.ادامه مطلب...

10 فایده لبخند زدن

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/10 9:52 صبح

به این دلیل عملکرد ایمنی بدن تقویت می شود که شما احساس آرامش بیشتری دارید. با لبخند زدن از ابتلا .به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری کنید.ادامه مطلب...

ارتش دانمارک استفاده از حجاب را ممنوع کرد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/9 1:43 عصر

"سورن گده" وزیر دفاع دانمارک روز پنجشنبه پوشش روسری و حجاب را مطابق با یونیفورم نظامی این کشور ندانسته و استفاده از آن را ممنوع کرد.
وی گفت این تصمیم برای نیروهای داوطلب گارد داخلی که در حوادث غیر مترقبه مورد استفاده قرار می گیرند، نیز لازم اجراست.
این تصمیم به دنبال آن اتخاذ می شود که خانم "ماریا ماولا" 27ساله دوره های آموزشی را در نیروهای داوطلب گارد داخلی دانمارک با حجاب اسلامی می گذراند.
این خانم با قرار دادن متن و عکسی در پایگاه اینترنتی رسمی این نیرو اعلام کرد که قادر است با یک روسری و بدون هیچ مشکلی به فراگیری آموزش ها بپردازد.
این مطلب و عکس این خانم با واکنش تند حزب مردم دانمارک که دیدگاههای ضد اسلامی دارد، مواجه شد که سپس از این پایگاه اینترنت برداشته شد.
"ماولا" با انتقاد شدید از این اقدام گارد داخلی، آن را تبعیض آمیز خواند.
ناظران با اشاره به ادعای دولت دانمارک مبنی بر وجود آزادی عقیده در این کشور، گارد داخلی و ارتش دانمارک را متهم کردند که به فشار حزب مردم تن داده است.
این حزب نقش محوری در تشویش اذهان عمومی جهان اسلام با اظهاراتی تحریک آمیز به دنبال انتشار کاریکاتورهای موهن در روزنامه های دانمارک و ایجاد مشکلاتی برای این کشور در روابط بین المللی و بالاخص رابطه با جهان اسلام و افکار عمومی مسلمانان داشت.

خواص گیاهان و میوه جات

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/5/9 1:27 عصر

خواص برخی میوه ها و سبزیجات و داروهای گیاهی.

1- پرتقال

2-اسطو خودوس

3- نعناعادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >