سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس جمهور قانون جرایم رایانهای را ابلاغ کرد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/22 11:6 صبح

 رئیس جمهور قانون جرایم رایانه‌ای را که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده را برای اجرا ابلاغ کرد.ادامه مطلب...

ناگفته هایی از ارتباط جلال آل احمد با امام خمینی(ره)

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/22 11:2 صبح

جلال آل احمد از شخصیت هایی بود که حضرت امام را بسیار بیشتر از علمای دیگر اکرام می‌کرد و دلیل آن را شجاعت و جسارت بیش از حد امام می دانست.

اولین گوساله حاصل از فناوری شبیه سازی در کشور متولد شد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/21 9:57 صبح

رییس پایگاه تحقیقاتی رویان اصفهان با اعلام تولد "بنیانا" اولین گوساله شبیه سازی شده در خاورمیانه، گفت: آخرین و مهم ترین حلقه توانمندی های دانش جنین شناسی در جهت نیل به اهداف بزرگ بیوتکنولوژی دارویی و زیستی در کشور کامل شد. ادامه مطلب...

رد پای انسانهای دوره پارینه سنگی میانی در سمنان شناسایی شد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/21 9:49 صبح

با شناسایی دست سازه های سنگی انسان های نئاندرتال (دوره پارینه سنگی میانی) محدوده جغرافیایی میرک در حاشیه جنوبی شهر سمنان، احتمال زیست این دسته از انسان ها در ایران قوت یافت. ادامه مطلب...

شیرین عبادی،کاسه داغ تر از آش

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/21 9:16 صبح

"شیرین عبادی" که در رم بسر می برد به رهبران هشت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه جی8 انتقاد کرده که چرا جرات نداشتند تصمیم قاطعی علیه ایران اتخاذ کنند.

ادامه مطلب...

اروپای آزاد ؛قله تبعیض دینی علیه مسلمانان

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/21 9:10 صبح

قتل یک بانوی مسلمان در دادگاهی در آلمان این روزها بار دیگر توجه عمومی را به تبعیض های بسیاری که در غرب علیه مسلمانان اعمال می شود ، جلب کرده است.

 ادامه مطلب...

آلمان انتشار هر گونه اخبار درباره "شهیده حجاب " را ممنوع کرد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/21 8:40 صبح

دادستانی آلمان انتشار هرگونه اخبار یا گزارش در زمینه قتل "مروه الشربینی " زن مسلمان مصری در یک دادگاه در آلمان را ممنوع اعلام کرد.

رویکرد دوگانه رسانه های غربی در قبال دو قتل

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/20 1:48 عصر

یک پایگاه خبری لبنان در گزارشی با اشاره به کشته شدن زن محجبه مصری در آلمان به مقایسه نحوه پوشش خبری آن با قتل «ندا آقا سلطان» در رسانه های غربی پرداخت و نوشت: «کشته شدن ندا در ایران به یکی از سوژه های رسانه های جهانی تبدیل شد اما قتل الشربینی در آلمان کاملا نادیده گرفته شده است.»

تحلیلی بر گزارش کمیته صیانت از آرای موسوی

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/20 1:40 عصر

به رغم آنکه در مهلت قانونی اعتراض کاندیداها به نتیجه انتخابات - و پنج روز اضافه‌ای که شورای نگهبان بر این مهلت افزود - میرحسین موسوی و اطرافیانش نتوانستند حتی یکی از ادعاهای خود مبنی بر "تقلب گسترده " را اثبات کنند؛ بعد از تأیید نهایی انتخابات توسط شورای نگهبان، کمیته صیانت از آرای آقای موسوی با انتشار بیانیه‌ای تفصیلی، در صدد برآمده تا انتخابات ریاست جمهوری دهم را مخدوش جلوه دهد. بخش عمده‌ای از مطالب مطروحه در این بیانیه، ایرادات بدون پایه و فاقد منطقی است که قبلاً نیز در بیانیه‌های میرحسین موسوی مطرح شده و هیچ ربطی هم به فرآیند رأی‌گیری نداشته و بالطبع نمی‌توانند اثبات کننده تقلب در انتخابات باشند.
یکی از محورهای بیانیه کمیته صیانت از آرای موسوی، ادعای دخالت سپاه و بسیج در انتخابات است. با توجه به اینکه برخی از این ادعاها دارای سابقه بوده و روزنامه جوان نیز در گذشته به تحلیل این ادعاها پرداخته است، با مرور برخی موارد مطرح در بیانیه کمیته صیانت، نکاتی را برای تنویر اذهان مخاطبان گرامی یادآور می‌شویم:
انتشار دوباره سند جعلی

 ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5