سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خواهر شهیدم؛ مروه الشربینی

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/25 4:2 عصر

حقوق بشر از نگاه غربی ها یعنی کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه به قیمت تامین امنیت اسرائیل! یعنی دخالت در امور کشورهای مستقل و آزاد! یعنی منع تحصیل و محرومیت برای دختران محجبه در فرانسه!حقوق زنان یعنی کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان و تحمیل آن به کشورها! یعنی اهدا جایزه نوبل به زنان خود فروخته و میهن فروخته ای که بلندگوی فمینیست های صهیونیستی هستند! که به استضعاف کشیده شدن زنان، آزادی سقط جنین، تزلزل خانواده و لزبی گری (همجنس گرایی) کمترین ثمرات آن هستند! ادامه مطلب...

نوزاد روسی محمود احمدی نژاد نامگذاری شد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/24 11:52 صبح

به نقل از ریانوستی پدر این نوزاد که از اتباع مسلمان کشور بنگلادش و مادرش نیز از شهروندان مسلمان روسیه و مقیم سنت پترزبورگ هستند ، دلیل این نامگذاری را علاقه مندی به "سیاست، دور اندیشی وعقلانیت و حسن اخلاق" رییس جمهوری ایران دانستند.
"رنات والیف" رییس سازمان اسلامی محلی در سنت پترزبورگ اعلام کرد: شناسنامه و گواهی تولد نوزاد در حال حاضر صادر شده است.
وی گفت : این نوزاد با اسم "محمود احمدی نژاد" ششمین فرزند این خانواده مسلمان است .
وی به نقل از مادر این نوزاد سنت پترزبورگی گفت: اگر قرار باشد از این شهر به نقطه دیگری نقل مکان کنیم ،زندگی در ایران را ترجیح می دهیم چراکه در این کشور ثبات برقرار است و رییس جمهوری ایران از هیچ کس بجز "خداوند " هراسی ندارد.

فروش فیلمهای ژاپنی از هالیوودی پیشی گرفت

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/24 11:36 صبح

فیلم‌های ژاپنی همچنان در صدر جدول گیشه نمایشی قرار دارند و با پیشی گرفتن از محصولات پر سر و صدای هالیوودی باعث رونق گرفتن صنعت سینمای ژاپن شده است.

اصلاح الگوی مصرف

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/24 11:35 صبح

مصرف‌گرایی نابجا و گرایش به اشرافیت و تجمل،فرهنگ انقلاب اسلامی را همچون موریانه از درون می‌خورد و نابود می‌سازد. ملتی که عادت به مصرف زیاد دارد و اهل تولید نیست، ناخواسته جاده‌ صاف‌کن دشمنان کشور خواهد شد. ادامه مطلب...

قاتل «مروهالشربینی» از سوی دولت آلمان برای جنایتش مأموریت داشته

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/24 11:29 صبح

معاون امور آموزش و پژوهش مرکز امور زنان و جوانان ریاست جمهوری گفت: قاتل این زن محجبه با یک آلت قتاله به راحتی وارد دادگاه شده است بنابراین باید متوجه شویم که این فرد از جانب دولت آلمان مأموریتی برای این عمل داشته است.

راز 34 ساله قتل کارمند ایرانی در سفارت آمریکا

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/23 3:26 عصر

راز قتل یک کارمند ایرانی سفارت آمریکا پس از 34 سال در داخل سفارت لو رفت.ادامه مطلب...

تصاویر "شهیده حجاب " از سایتهای گوگل و یاهو حذف شد

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/23 12:36 عصر

گوگل و یاهو از جمله بزرگ‌ترین موتورهای جستجوی اینترنتی در اقدامی غیر اخلاقی تصاویر مربوط به بانوی محقق مصری "مروه الشربینی " را که در دادگاهی در آْلمان شهید شد، حذف کردند .
ادامه مطلب...

رسانه و ماجرای زنی که باید سانسور شود

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/23 12:16 عصر

هر روز هزاران اتفاق در سراسر دنیا رخ می‌دهد، بیش از 200 رییس جمهوری و رهبر و ... حرفی می‌زنند یا اقدامی انجام می‌دهند، برخی کشته می‌شوند و رکوردهایی شکسته می‌شود، طوفان مناطق مسکونی را در می‌نوردد و زمین لرزه بسیاری را بی‌خانمان می‌کند. اما آنچه رسانه‌ها برای مخاطبان خود در نظر می گیرند، منتخبی از این رویدادها و حوادث است. ادامه مطلب...

"شیرین عبادی" ؛قدم به قدم با "آنجلا مرکل"

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/23 12:4 عصر

شیرین عبادی که به عنوان یک فرد به ظاهر مسلمان در راستای تلاش برای صلح آمریکایی مورد توجه و تقدیر غرب قرار گرفته است، این روزها همصدا با «آنجلا مرکل» دایه مهربانتر از مادر شده و نگران آزادی و حقوق مدنی در ایران شده است. آیا این مدعی حقوق مدنی می تواند با همان لحن و با همان صراحت لحجه و از دریچه همان رسانه های غربی در مورد جنایات صهیونیست های وحشی و غاصب سرزمین فلسطین، سخن بگوید؟

ادامه مطلب...

اندر حکایت شبکه العربیه سخنگو و رسانه اغتشاشگران!

ارسال  شده توسط  زهره آقا حسینی در 88/4/22 11:8 صبح

آیا شبکه العربیه چنین تصور کرده که مردم ایران و میلیون‌ها مسلمان دوستدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان موضع‌گیری‌های این شبکه را فراموش می‌کنند؟ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      >